دفتر یادداشت مجازی من

Ascalaphe
دفتر یادداشت مجازی من

Like a bird on the wire
Like a drunk in a midnight choir
...I have tried in my way to be free
"L.Cohen"

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

تو می دانی من که هستم!

جمعه, ۱۹ آبان ۱۳۹۶، ۰۳:۰۹ ب.ظ

سال گذشته در چنین روزی فهمیدیم که صدای لئونارد کوهن برای همیشه خاموش شده.

وقتی خبرش را خواندم وجودم یخ زد، لئونارد کوهن صدای روزهای زندگی من بود.

از مشکلات نسل ما همین است، نسلی هستیم که دیر یا زود خبر رفتن اسطوره هایمان را خواهیم شنید.

اما باید خوشحال باشیم! خوشحال باشیم که در دوره ای زندگی می کنیم که شانس شنیدن صدای لئونارد کوهن را داشته ایم!

باهم گوش فرا دهیم به صدای لئونارد کوهن.


دانلود ترانه ی You Know Who I Am از لئونارد کوهن



پی نوشت: عکس پست از Dominique Issermann

  • ۹۶/۰۸/۱۹
  • Ascalaphe

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی